Prodejny
BlogNovinkyOtázky a odpovědi ohledně fungování v době omezení?

Otázky a odpovědi ohledně fungování v době omezení?

Prodejny jsou otevřeny?

Prodejny jsou až do odvolání zavřeny. Zboží si můžete nakoupit přes e-shop TRIEXPERT. E-shop funguje normálně, zboží posíláme neomezeně.

Můžu si vyzvednout zboží na prodejně?

Nemůžete. Zasíláme pouze kurýrem GLS domů nebo na výdejny GLS Parcelshop.

Je možné vrátit zboží na prodejně?

Není to možné. Můžete zboží pouze zaslat poštou na adresu TRIEXPERT, Milady Horákové 20, 602 00 Brno. Případně počkat až se prodejny otevřou. Dobu na vrácení zboží prodlužujeme na 30 dní.

Je prodloužena doba na vrácení zboží?

Ano, produžujeme dobu na 30 dní od zakoupení zboží.

Jak je to s reklamacemi?

Další změna nastává u vyřízení reklamací. Způsob vyřízení reklamace se dozvíte ve standardní době do 30 dnů, ale její fyzické dořešení bude možné až po otevřené našich prodejen. Také zboží, které chcete reklamovat, můžete pouze poslat poštou. Jelikož běží doba 2leté záruky, prosím nečekejte na otevření a zboží posílejte poštou na adresu TRIEXPERT, Milady Horákové 20, 602 00 Brno.

Jak je to s běžeckými tréninky?

Tréninky jsou do odvolání pozastaveny. Následně bude prodloužena doba cyklu o neproběhnuté tréninky.

Mohu dovézt kolo na servis?

Servis kol je do odvolání pozastaven.