Prodejny
BlogNovinkyLéto s TRIEXPERT - Brno

Léto s TRIEXPERT - Brno

Silniční běžecká trasa:

GPX soubor ke stažení  - ZDE. Trasa na MAPY.CZ - ZDE. Trasa vede po nejrovnější a nejoblíbenější cyklostezce v Brně. Startuje se v Komárově u kašny, kde se vydáte směrem k Modřicím. Pokud máte v tomto směru řeku po pravé straně, běžíte správně. Za obchodním domem IKEA odbočíte na most doprava, stále následujete cyklostezky. Dorazíte až k Olympii, kde máte výhled na nejvyšší umělou venkovní stěnu ve střední Evropě. Přeběhnete most a vyrážíte zpět po druhé straně řeky, směr Krakov. Nebojte, před ním budete odbočovat :-). Pokračujete rovnou za nosem, podél řeky, až dorazíte k poslednímu mostu na trase před Komárovem. Odbočíte doleva a zase budete následovat cyklostezku. Proběhnete na křížení cest mezi domky a abychom to zkrátili, pokračujete rovně a  cyklostezku opustíte. Vyběhnete u hlavní cesty, kdy výchozí bod u kašny máte na dohled. V nohách máte cca 9 km, pěkný výkon! [gallery ids="928758,928760,928761"]

Trailová běžecká trasa:

GPX soubor ke stažení  - ZDE. Trasa na MAPY.CZ - ZDE. Trasa začíná na konečné "šaliny" v Obřanech. Přeběhnete most a následujte červenou značku. Po pravé straně budete míjet první občerstvovačku - Hospůdku na Farmě, kde se můžete hned posilnit. Proběhnete zahrádkářskou osadou a zamíříte po žluté na most. Zamáváte projíždějícímu vlaku a utíkáte dál, do mírného kopce po žluté značce Těnohlídkovým údolím. U Resslova pomníku odbočíte na zelenou a pokračujete až k rozcestníku Šumbera. A teď si můžete částečně vydechnout, po modré jen dolů a potom rovinka! Nezapomeňte se zastavit u zříceniny Obřanského hradu, těch pár kamenů určitě nepřehlédněte. Vyběhnete u altánku podél cyklostezky, kde už to znáte. Opět přeběhnete most, míjíte zahrádky a hospodu, kde doporučujeme doplnit ionty. Závěrečná rovinka a máte hotovo! [gallery ids="928765,928764,928763"]

Cyklistická trasa:

GPX soubor ke stažení  - ZDE. Trasa na MAPY.CZ - ZDE. Ahoj bikeři, vítáme Vás na trase Brněnské bike trasy. Začínáme na pro výletníky známém místě v oboře Holedné u "prasat ". Následně se propleteme přes Mladý vrch a zamíříme k Velké ceně. Trochu jsme se zpotili a potřebujeme občerstvení, tudíž Helenčina a Ríšova studánka přijde vhod. Komu vyhládlo trochu více, čeká na něj více možností na našem " brněnském moři " . Obkroužíme ho od Rybárny až po Sokolák a následně se vydáme k našemu cíli, letišti v Medlánkách. Poslední kopec okolo Mniší hory a máme Brno jako na dlani a výlet můžeme probrat během občerstvení U Vrtule. [gallery ids="928768,928769"]