Prodejny
Fungování prodejen v rámci opatření Covid19 a před Vánocemi

Fungování prodejen v rámci opatření Covid19 a před Vánocemi

Fungování e-shopu a prodejen v rámci opatření Covid19

Nejčastější dotazy k fungování našeho provozu 

Respektujeme všechna nařízení a opatření vydaná vládou ČR, mající za cíl zpomalit šíření COVID-19. Prosíme naše zákazníky o dodržování všech aktuálních opatření a o dbaní na pokyny personálu. 

 

Mohu vyměnit nebo vrátit vánoční dárek?   

Dárek zakoupený na prodejně nelze vrátit. Můžete ho vyměnit za jinou velikost nebo zboží ve stejné hodnotě. Platí pouze pro zboží s cedulkami, nenošené a nepoškozené, čisté. Zboží zakoupené na e-shopu můžete do 14 dní vrátit, více zde.

 

Mohu využít k platbě na e-shopu dárkové poukazy?

Ano, můžete zvolit platbu dárkových poukazem, ale pouze s osobním odběrem na prodejně.

 

Mohu při osobním odběru vyměnit či vrátit přímo při převzetí na výdejních místech?

Ano, peníze Vám poté vrátíme na účet.

 

Jak můžu vrátit nebo vyměnit zboží zakoupené na e-shopu?
 

Zde naleznete postup na vrácení zboží či výměnu zakoupeného na e-shopu. Pozor, platí to pouze do 14 dnů od doručení zboží na vaši adresu.

 

Za jak dlouhou dobu mně vrátíte peníze za zrušenou objednávku?
 

Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů. Informaci o provedení návratu peněz vždy obdržíte e-mailem.

  

Jak Vás můžu kontaktovat?

Pokud máte v souvislosti s mimořádnými opatřeními v rámci Covid 19 jakékoliv další dotazy, rádi vám je zodpovíme:

 telefon: +420 774 419 641, po - pá 7:30 - 14:00  e-mail: eshop@triexpert.cz